merhaba arkadaşlar, ben halil sak, geri döndüm, uzun bir aradan sonra nasılsınız diye sormak için bu konuyu açıyorum, başımdan geçenleri bir otizmli olarak anlatmak isterim...
öncelikle websitemi sonunda kurma fırsatı bulabildim, en son google domains kapandığında ortada kalmıştım, önemli olan domainlerimi yeni bulduğum domain firmasına aktarmayı başardım, bu süreçte çalışmaya başladım, sonra şirket küçülmeye gidince, ben de işten çıkarıldım, şimdi buradayım, bir otizmli ve bir twitch yayıncısı olarak sizlere güzel haberlerim de var, bugün yeni bir website açtım, özellikle domain bile aldım, adı ltile.net, bu websitesinde blog bölümünde reklamcılıkla alakalı şeyler paylaşmayı düşünüyorum, onun haricinde ads.ltile.net'de de reklamcılıkla alakalı bilgi birikimlerim çoğaldıkça görsel materyaller paylaşacağım, elbette bunlar reklam ve türevi şeyler olacak, daha çok grafik tasarım işleri yani, bir nevi halka açık reklam panosu diyebiliriz... sizlerden ads.ltile.net ve web.synthjob.com ile alakalı fikir almaya geldim, bir girip değerlendirirseniz çok sevinirim...