dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ki imaj dosyası UEFI uyumluymuş hocam laptopu formata geçirdim. Ne kadar teşekkür etsem azdır, çok teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim.
Rica ederim, Güle güle kullanın