dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende ki dosyanın UEFI olduğunu tahmin ediyorum şimdi senin verdiğin ayarda NTFS olarak yapıyorum. Baktım olmuyor PM den attığın dosyayı bir yandan indiriyorum onunla kuracağım. Teşekkür ederim yardımların için.
Rica ederim, takıldığınız yer olursa alıntılayın, boştaysam uzak bağlantı yapar bakarım. Kolay gelsin.