ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Şu şekilde olmalı. Eğer İmajınız UEFİ Uyumlu ise.
Hocam bende ki dosyanın UEFI olduğunu tahmin ediyorum şimdi senin verdiğin ayarda NTFS olarak yapıyorum. Baktım olmuyor PM den attığın dosyayı bir yandan indiriyorum onunla kuracağım. Teşekkür ederim yardımların için.