Açmış olduğunuz şikayet konusu daha 12 saat dolmadan bu şekilde konu açmanız uygun değildir.
Şikayet konununuzun sonuçlanmasını bekleyiniz
Her şikayet konusu açan haklıdır diye bir kural yoktur konu incelendikten sonra karar verilir.
Çok aciliyetiniz varsa hakkınızı yasal yollardan da arayabilirsiniz ilgili kişinin iletişim bilgileri siz de mevcuttur.