en son biri beni dolandırmıştı kanıtları ile ekledim adam foruma girmiyor diye 1 senedir banlanmadı
Azıcık mantıklı düşünürseniz sebebini anlarsınız.
Şimdi adam seni dolandırmış olan olmuş r10 bu kişiyi banladığı an senin bu kişiye ulaşma şansın kalmayacak aranızdaki bağ tamamen kopacak.
Diğer seçenek ise hatasını telafi etmesi kendini açıklaması için üyeliği banlamayıp kısıtlanabilir ( konu mesaj içerik vs kimseyle iletişime geçemesin şikayet konusu dışında ) bu sayede kişi geri geldiğinde konuyu görüp işlem yapabilir.
En mantıklı olanı budur. Diğer yandan sen istersen real hayatta dava edebilir istediğini yapabilirsin.
R10 banlamayarak aslında dolandırılan kişiye parasını kurtarması için bir şans vermiş oluyor.
Banlansa tekrar üyelik alıp yine gelir zor değil ama hatasını görme düzeltme kendini açıklama şansı veriliyor.