miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 yıldır kullanıyorum tavsiye ederim çok iyi 5.5L kapasiteli.

https://www.amazon.com.tr/COSORI-fri...2bda8a486dc-21
bakayım hocam birileri daha söyledi, cosori nedir hiç bilmiyorum ama cihaza bir şey olsa muhatap bulur muyuz?
obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
airfrey yerine fırın alın hocam biz aldık çok gereksiz bir ürün illa alacağım diyorcanız thermomix alman malı ürün öneririm
hocam airfyer daha mantıklı geliyor pilav bile yapan var içerisinde teşekkürler yine de
ysllferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek yaşayana mantıklı bir ürün pratiklik ve bir şeyleri pişirmekten çok ısıtmada da çok işlevli bir ürün.

Ben bunu kullanıyorum
bakıyorum hocam teşekkürler
Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok memnunum çok kaliteli ve harika şeyler çıkarıyor.
bunu kullanıyorum

https://prnt.sc/ah56HWqILZer
bakıyorum hocam teşekkürler


whiteaygir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ürünü al geç. Fiyatı da uygun bu aralar.
neymiş bu cosori bakıyorum hemen