Bende dolandırılmıştım şikayet konusu açtım foruma girmiyor diye şikayet konum kilitlendi. Girince report edin dedi modlar. Girdikten sonra report ettim görmelerine rağmen cevap verme zahmetine bile girmediler. Benim zaten vazgeçtiğim bir paraydı ve kişi ile ticaret sırasında aldığım riskin farkındaydım. Sadece forumda barınmasını istemiyordum ama geziniyor işte...