asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
komisyonu ciro belirliyor siz 10k ciro çekiyorsanız ben 500k ciro çekiyorsam bir ayda sizce aynı oranı vermemiz adil olur mu
Tam olarak öyle olduğunu düşünmüyorum çok aktif kullanmayan bir arkadaşımız bizden daha az komisyon oranına sahipti geçen gün baktığımızda