CSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PayTR şu sıralar komisyon oranını ciddi oranda arttırdı ve kafasına göre bir komisyon oranı uyguluyor. 2.90 alanda var 3.30 'da 4.4 oran alanda gördüm artık bu işi bir standarta oturtmaları gerekiyor.
komisyonu ciro belirliyor siz 10k ciro çekiyorsanız ben 500k ciro çekiyorsam bir ayda sizce aynı oranı vermemiz adil olur mu