İphone pişmanlıktır genel olarak.
Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş.
Aynı hesap sizin mesaj. Kaçak apk ile uğraşıp banka hesapları boşaltılan yüzlerce kişi var, ziyaret ettiğini siteden trojan yiyen var, telefoncuda fark etmeden casus yazılım atılıp hayatı çalınan şantaja uğrayanlar var. Ama iphone pişmanlıktır değil mi?