Alışman lazım.
Alıştıktan sonra bile bilgisayar kadar rahat olmuyor tabi.
Bir de oyununa göre değişiyor, cod oynamak, battlefielde göre daha kolay.
Artı olarak eğer özel yapım oyun oynamayacaksan, fps oyunları xbox kumandasında daha iyi oynanıyor.
Tabi bunların hepsi kişisel yorum.