Üstünüzde 1 den fazla kat varsa ikinci üst kattan da geliyor olabilir. Başıma geldi, üstteki komşudan sanıyorduk ancak usta getirttim baktı, havalandırma deliğinden baktığında ikinci üstteki komşudan geldiğini gördü.
sadece 2 daire ve çatı katı var başka yok daire1 benim daire 2 komşunun ev sahibine ulaştım pazartesi günü suç duyurusunda bulunacağımı belirttim daha sonra wp'den yazdı ustaya gösterdim borunun kırılması gerekiyor dedi şeklinde sanırım yaptıracak beyfendi şikayet ederim diyince tutuştu sanırım.