Birileri rahat yaşasın diye biz varız diye düşünüyorum bazen bende. Herkesin öleceği bir dünyada, neden bu kadar adaletsiz bir hayat var anlayamıyorum. Ne benden iyilerini ne de kötülerini düşünmek istemiyorum, ben kendi hayatıma bakıyorum, mutsuz, umutsuz ve geleceği göremiyorum. Maddi, manevi yaşam gerçekten çekilmez.