Merhaba arkadaşlar bugün boşa geçen bir ömür hakkında konuşmak istiyorum. Etrafımdaki çoğu insan düzenli bir işe sahip bedenen ve zihinsel olarak az yorulan fakat maas konusunda bizden 2-3 kat fazla olan . Bizde çalışıyoruz çok şükür ama bir evimiz yok bizde çalışıyoruz bir arabamiz yok . Ben onlarkn maaşlarına yetişmek için 88 saat mesainye kalıyorum ama.halen yetişemiyorum ve onlar bizim işimizde agir yoruluyoruz ölüyoruz bitiyoruz. Bu tarz konuşmalar yapincank kendimi köle gibi hissediyorum. Gerçekten salak yerine konulduğumu anlıyorum çok kazanan adam evet rahatız niye diyemiyor ? Niye kendini acindirma gereksinimi duyuyor. İşçi kan ağlıyor maaş asgari ücret mesailerle onların yanından gecemiyor adamların hafta tatili olup düzenli rahat bir hayat sürerken valla bizde böyle böyle sıkıntılar çekiyoruz niye diyor. 2-3 katı maaş alıp bizi buna niye reva gösteriyorlar iş yok piyasa kötü dayan biraz daha ... Cidden artik çok sıkıldım