İyi akşamlar üst kattaki komşum kiracı benim banyoma su sızdırdığı için tavan duvarları mahfoldu hadi onuda geçtim yan odaya kadar geldi sızdırma yan odanında duvarlar kabardı nereye şikayet ederim ve tapu sahibinimi şikayet etmemiz gerekiyor kiracı ile problem yok kaç defadır söylüyoruz onlarda söylüyor ev sahibi yaptırmıyor saçmalamaya başladılar bilgisi olan yönlendirme yapabilir mi ?