Boş bir iş gerçekten. Genelde de Üniversiteler aracılığı ile son sınıf öğrencilerini gazlayıp kitaplarını / ürünlerini vb. satmaktan pek öte geçemezler Bi de yaka mikrofonları vardır onuunuttum :P