Şikâyet konusuna yorumum yok ama şunun kokusu da berbat içmeyenler bilir bitişik daire alt daire içince balkonda duramıyorum yazın pencere dahi açmak istemiyorum evin içine koku geliyor ama dedim böyle olmayacak bu koku hep rahatsız ediyordu bende e. sigaraya başladım artık eskisi gibi rahatsız olmuyorum sanırım kaleyi içten fethettim.