Evde sadece banyoda içerdim üst komşu rica etmiş çocuk astım hastası abiyi banyoda sigara içince çocuk boğuluyor içmese demis
İçmiyorum kaç yıldır evde kendimizi zehirliyoruz rahatsız olana saygı göstermek gerek.