ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani mümkün değil duyması fakat içtiğiniz odadan banyoya sızıp oradan da 6. kattaki komşunun banyosuna girmiş olabilir.
içtiğimiz oda banyoya en uzak oda. yani bu imkansız gibi. kaldı ki arada 1 kat daha var.

Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
koku benden değil ben evimde sigara içmiyorum diye durumu kapatmanız şikayet boyutuna getirmemeniz daha iyi

ekleme: bunu söyleme sebebim belli ki komşunuz değişik bir insan
yarın bir gün uyuşturucu içiyorlar kokusu geliyor diye olayı büyütmeye çalışıp başınızı ağrıtabilir
malesef değişik biri..
nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde 1 paketten fazla sigara içen birisi olarak söylüyeyim.
eğer evde içip diğer komşuya sigara dumanı gidiyorsa şikayetçi olabilir. Kazanır da.
Gelişmiş ülkelerde çok daha sert kuralları var. eski derecede bile balkonda içerim sigarayı
hocam mantıken saçma değil mi? o zaman bende "evde gaz çıkarıyor rahatsız oluyorum" diyeyim şikayet edeyim. kalkıp kasıtlı olarak banyo penceresine üflemiyorum. odada içerken soğuk hava bile olsa camı açıyorum. hadi şikayet etti, ben içmiyorum dersem kokunun benden geldiğini nasıl ispatlayacak? Kaldı ki bizden bile gitmiyordur yani muhtemelen