Günde 1 paketten fazla sigara içen birisi olarak söylüyeyim.
eğer evde içip diğer komşuya sigara dumanı gidiyorsa şikayetçi olabilir. Kazanır da.
Gelişmiş ülkelerde çok daha sert kuralları var. eski derecede bile balkonda içerim sigarayı
Bizde müstakil ev, her zaman açık havada içerim sigarayı.
Evin içinde içilen sigaradan rahatsız olan komşu, balkondan rahatsız olamaz mı ? Buna aklım ermedi😅