NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaplarda suiistimal edecek hiçbir şey de yapmadık. İki hesaptan promosyon bile kullanmadık. Sadece fark etmeden hesabın birinde borç olunca hesapları kapatmışlar. Borç dediğim 40₺ gibi rakam. Sanırım bir ihlal olmadığı sürece şüphe çekmiyoruz. İki hesapla 2 senedir işlem yapıyorduk. Hiçbir sorun ile karşılaşmamıştık. Sanal kartları kabul ediyor mu sistem?
Ben genelde reklamları sanal kart ile açıyorum.
Destek kısmına yazsanız dönüş geç olabilir.