Merhaba,
İki ayrı sitemiz için iki ayrı hesaptan reklam çıkıyorduk. Aynı kartı ve kullanıcı bilgilerini kullanıyorduk. Hesabın birisi eksi bakiyeye düşmüş, karttan çekilememiş. Bundan ve çoklu kullanımdan olsa gerek iki hesabı da kapattılar. Açmak için kimlik istediler, gönderdim. Daha sonrasından karttan kesilecek bir tutar için kod talep etmemi istediler ama bu aşamada sistem hata veriyor. Kod gönderilemedi diyor. Yani karttan kesinti yapmamış oluyor ve ben koda sahip olmadığım için hesap askıda kalmaya devam ediyor.
Yeni hesap açtığımda aynı kartı kullanırsam tespit edilir sanırım. Ne yapmam gerekir. Google Ads için satılan hediye kartlar tarzı şeyler falan var mı. Bu tarz durumlarla karşılaşanlar ne yapıyorlar?