https://cdn.ilker.se/06fca14beb0a0a8...f54d87bd5a.png
Bu sekilde islem yapiyorsunuz o birimler yoksa euro ya cevirip Euro bazinda wise in o ulkede veya verdigi ulkedeki ibana yolluyor Siz kendi TR ibaninizi veriyorsunuz onuda alici olarak giriyor para wise da hic durmuyor direk onun ibanindan cikip sizin ibaniniza giris yapiyor.