ServerButik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://cdn.ilker.se/06fca14beb0a0a8...f54d87bd5a.png

Bu sekilde islem yapiyorsunuz o birimler yoksa euro ya cevirip Euro bazinda wise in o ulkede veya verdigi ulkedeki ibana yolluyor Siz kendi TR ibaninizi veriyorsunuz onuda alici olarak giriyor para wise da hic durmuyor direk onun ibanindan cikip sizin ibaniniza giris yapiyor.
Tamamdır çok teşekkürler