Wise sadece gönderenden ücret alır atıyorum 1000 Euro göndericektir 1000 EURO olarak ödeme yapar wise anlık kura göre TL ye cevirir ve sizin Türk ibanınıza yatırır gönderendende çok az bi miktar kesinti yapar
Hocam sizin Wise hesabiniz varmi, TR demisiniz ve wise hesabinizi TR denmi yonetiyorsunuz? Biraz karisik anlatmissiniz anliyamadim tam olayi.
TR'deyim wise hesabını da TR'den açtım. Gönderici Güney Afrika'dan gönderecek. Problem şurda başlıyor ki gönderici de kendi para biriminde gönderemiyor. (ZAR veya RAND diye geçer) Euro çevirmesi lazım anladığım kadarıyla veya Wise bir Güney Afrika IBAN'ına sahip gönderici oraya gönderecek ben de hiçbir ücret ödemeden direkt parayı almış mı olacağım ve Wise hesabına mı düşecek meblağ veya göndericinin gönderirken girdiği benim IBAN'ıma mı gelecek. Son olarakta Wise Euro'dan o an ki kura göre çevirip bana aktaracak okey fakat alış-satış muhabbetinde nasıl bir işlem yapıyor yani diyelim Euro karşılığı 10 TL gelen paranın 10 TL mi gönderecekler bana yoksa alış fiyatından hesaplayıp 9 TL mi gönderecekler? Rakamlar afaki tabi ki.