Arkadaşlar yukarıdaki durumda veli tamamen haklı. Ancak yukarıda arkadaşların yazdığı bazı yorumlara ithafen bir öğretmen olarak birkaç kelam etmek isterim. Veli tamamen haklı değildir bazen veliler -kendini bir *** sanan veliler- öğretmenin hayatını zorlaştırmak için elinden geleni yapıyor. Yukarıdaki durum maalesef çok üzücü ve gerçekten çok yanlış bir tutum sergilenmiş. Öğretmene pahalı-ucuz fark etmez: hediye alınmak istenebilir ancak herkes gücü yettiğince yapar veya hiç yapmaz. Burada öğrenciye bir yaptırım uygulanamaz. Yapılan yaptırım, hediye veya etkinlikle ilgili midir? Bilemiyorum arkadaşlar, lütfen hemen taraf tutmayalım. Ben meslek hayatımda ne aileler gördüm inanın anlatsam şaşırırsınız, veya şaşırmazsınız toplum artık kabullenmiş durumda.
Konu dışı ama genelleme yapmak istemiyorum: arkadan gelen -Z kuşağı olarak ifade edilen kesim- gerçekten büyük sorunlar taşıyor. İşin garibi değerli arkadaşlar, bu şahısların ailelerinde de ciddi sorunlar var. Geleceği ben bunların kuracağına zerre inanmıyorum. Elbette aralarında gerçekten şahane parlak ve zeki öğrenciler var ama arkadaşlar yüzdeye vurursak inanın sizlerde çok üzülürsünüz. Neyse gemisini kurtaran kaptan demiş birileri değil mi? Sahiden bir arada hepimiz aynı gemideyiz deniliyordu ama neyse diyoruz. Allah herkesi iyi insanlarla tanıştırsın arkadaşlar, iyi forumlar.