mahmutakca34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de Wise düşünüyorum 3 saatlik araştırma sonucunda. Sormak istediğim şu bilginiz varsa, göndericiden ücret alıyor Wise, ben hesaba çekerken benden mi alacak? Gönderici direkt benim banka hesabımı girecek (IBAN) çünkü wise hesabıma geçmeden banka hesabıma mı geçecek yoksa Wise to Banka mı yapmam gerekiyor orayı anlayamadım?
Hocam sizin Wise hesabiniz varmi, TR demisiniz ve wise hesabinizi TR denmi yonetiyorsunuz? Biraz karisik anlatmissiniz anliyamadim tam olayi.