Hediyenin değeri maddi değil manevi olarak büyüktür. Ona verdiğin emek, değer, düşüncedir onu pahalı kılan. Hurra 20 kişi sökülün 300-500 lira x alacağız diyemezsin. Ben Y almak isterken, arkadaşım farklı sebeplerden Z almak isteyebilir. Öğretmenlik kutsal bir meslektir. Bu kutlamayı ve belki hediyeyi sonuna kadar hak ederler. Geleceğin cumhurbaşkanı, profesörü, astronotu bu öğretmenlerimizin elinden çıkacak. Ama bu güne bir şey şart koyamazsın. Kızımın 2 öğretmeni var ikisine de ayrım olmasın diye aynı şeyi aldık. Maddi değeri büyük değil ama manevi olarak önemli olduğunu düşünüyorum. Hediye bu ya, hediye. Maddi değer biçemezsin.