Kim diyor ya hocam öğretmen her şey diye? Üniversite okuduk hep notlarla tehdit edildik, kız arkadaşım açıktan okuyor yaptığı çizimleri beğenmiyor ego tatmin ediyorlar. En son kız kardeşimi sürekli bırakırız, çalışın, vize de 300 sayfa dan sorumlusunuz gibi tehdit ederek gencecik çocukları stres küpüne çeviren yığınla hoca var. En sonunda kız kardeşim hocam bir yurt 7 bin olmuş. Aylık 10 bin tl sadece burada ailemize masrafımız var. Sürekli neden tehdit ediyorsunuz diye tartışmış. İşini düzgün yapan hocalara saygım sonsuz. Zaten çok azınlık bir kesim. Ama %80 i stresini, psikolojik bozukluklarını çocuklardan çıkarıyorlar. Heleki o dayak atanlar. Yatacak yerleri yok. Küçük bir çocuğun dayak travması ömür boyu geçmez.