Merhaba,
Global markalar Windows lisans ücreti almaktadır. TR firmaları çoğunlukla lisanssız veya geniş lisanslı kurulum yapmanızı sağlıyor (Microsoft'a göre legal değil)
Windows ücreti ödemek istemiyorsanız, custom iso ile kendiniz Windows kurabilirsiniz.
Saygılarımızla
Teşekkür ederim hocam.
Hetznerde server windowslar ücretsiz. Tavsiye ederim.
Hetznerden alacaktım da hocam kimlik doğrulaması istiyorlar. haftasonuda çalışmıyormuş ekipleri o sıkıntı oldu.
İyi bir kaynak gibi duruyor hocam sanırım kimlik onayını bekleyip bu yoldan gideceğim ben de. Haftasonu kimlik onayına dönüş yapıyorlar mı yoksa pazartesiyi mi beklememiz gerek bilginiz var mı?