SunucuCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Global markalar Windows lisans ücreti almaktadır. TR firmaları çoğunlukla lisanssız veya geniş lisanslı kurulum yapmanızı sağlıyor (Microsoft'a göre legal değil)
Windows ücreti ödemek istemiyorsanız, custom iso ile kendiniz Windows kurabilirsiniz.

Saygılarımızla
Teşekkür ederim hocam.

A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hetznerde server windowslar ücretsiz. Tavsiye ederim.
Hetznerden alacaktım da hocam kimlik doğrulaması istiyorlar. haftasonuda çalışmıyormuş ekipleri o sıkıntı oldu.

dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif olarak olark win server kullaniyorum hetzner cloud uzerinde sorunsuz.
su video
https://www.youtube.com/watch?v=RuNJvUs053w
denemek isteyenlere yardimci olabilir.
İyi bir kaynak gibi duruyor hocam sanırım kimlik onayını bekleyip bu yoldan gideceğim ben de. Haftasonu kimlik onayına dönüş yapıyorlar mı yoksa pazartesiyi mi beklememiz gerek bilginiz var mı?