ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam olarak nasıl yapmam gerekiyor, ne yapmam gerekiyor şuan hocam? arabulucuya nasıl ulaşacagım önce istifa mı etmem gerekiyor yoksa önce arabulucuya mı gitmem gerekir?
Wp'dan yazar mısınız?