whay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajınız için teşekkür ederim. Evet optime edilmedi. Arif beyin konusunu inceledim cpanel'e hizmet verdiği yazıyor, biz Plesk kullanıyoruz.
Plesk için @CliaWeb; ve @yalinyalniz; arkadaşlara danışabilirsiniz.