Merhaba,
Kullandığım VPS'e Centos 7 kurdum ve üzerine Plesk yükledim ancak birkaç yerde gerek güncelle yaparken gerekse başka sorunlar açabileceği yazılmış. Mesela bir arkadaşımda Centos 6'da Plesk var ve SSL ile ilgili bir sorun yaşıyor. İşin daha başındayken Debian yada ubuntu kurmam daha mı doğru olur?