Selamlar login-signup eklentisini kullanıyorum gayet kullanışlı ama kayıt oldukdan veya giriş yaptıktan sonra sadece böyle logout gösteriyor.
Fakat benim müşteri paneline yönlendirmem gerekiyor.

Bunu nasıl yapabilirim bilen varmıdır ?