FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartı olmayan bilgisayara bu ücret fazla. Aşağıdaki ürünü sana pazarlık ile verebilirim. Kalite vs. olarak çok daha iyidir ve ekran kartı vs. de var. Ürünün model ve markasını araştırırsan kaliteli olduğunu görürsün.

https://www.r10.net/ikinci-el/387562...garantili.html
fatura kesilerek alınması lazım