OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz değil mi o editör hocam ben 2 senedir kullanıyorum hiç lisans istemedi
Free ama sadece arada bir bağış yapın der gibi ufak bi uyarı verir sadece. Lisansını neden almak istiyor açıkçası bende merak ettim.