fattih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, kimse stemediği bir şekilde abone olmadı.

Ücretsiz verdiğim e-book yada promptlara erişirken izin verdiniz.

Dilediğiniz vakit abonelikten çıkabilirsiniz.
yazdığımı yazmışsınız aynen aynı anda çıkmıştım ben üyelikten, prensibim gereği 1 kişiye kuruma bile kayıtlı değilim çünkü, alışkanlık