Merhaba arkadaşlar Hemen hemen yeni açtığımız 1 2 aydır olan faaliyette olan Trendyol mağazamız mevcuttur 8 siparişimiz oldu ve faturaları Trendyol faturalarıma hiç yüklenmedi ve faturayı yuklemezsek ihlal sorunu olacaktır şuan maddi olarak gücümüz yetmediği için e fatura başvurusu yapmayacağız sormak istediğim soru şunlar:
1.cisi E arşivden faturaları yüklesem sorun olur mu
2.cisi biz kuruyemiş üzerine satış yapıyoruz faturayı yazarken KDV kaç yazmamız lazım
3.cüsü ise ilk siparişimizin teslim tarihi 8 Kasım ama şimdi fatura yazarken sipariş tarihi kaç olmalı
(Şahıs şirketiyiz)