Merhaba,
Ip ye tahsis edilen mac esxi den ilgili vhost için girildiğinde anons çıkması gerekir.
İyi çalışmalar.
IP'ye biz tahsis ediyoruz sanırım şu şekilde yapıyoruz;
Sonra bize mac adresi veriyor o mac adresini buraya giriyoruz;
Sonra klasik ubuntu kurulumunu yapıyoruz;
Gateway adresi dedicated'in ip adresinin sonu 254 olanı örnek dedicated ip adresi 56.56.56.12'se 56.56.56.254 olan gateway
SUBNETE ip adresi 12.24.24.32 ise subnete 12.24.24.32/32 yazıyoruz address'e normal ip adresi ama ip gelmiyor maalesef