Merhaba Değerli Forumdaş Üyelerimiz Öncelikle Nasılsınız. Saygı Değer Webmaster Arkadaşlarım Ben Belediye Başkanlarının Olduğu Bir Aday Anket Oy Verme Sitesi Yaptırmak İstiyorum. Fatura Vs İstemiyorum. Uygun Yollu Yapacak Arkadaşlarımız Varsa Buradan Yazsınlar İletişim Kuralım. Şimdiden Göstereceğiniz İlgi ve Alakadan Dolayı Teşekkürlerimizi Sunarız