İmzamdaki e-booku satış haklarıyla birlikte devretmek istiyorum,konu tasarımı ve konuyu devrederek.
Eskisi gibi forum ortamında aktif olamadığım için ilgilenemiyorum,
sizce ne kadar eder?
+300'den (inanmayanlar tradelere bakabilir

) fazla satış yaptım,ortalama fiyat aralığı da 80-150 arasıydı.