İmzamdaki e-booku satış haklarıyla birlikte devretmek istiyorum,konu tasarımı ve konuyu devrederek.
Eskisi gibi forum ortamında aktif olamadığım için ilgilenemiyorum,sizce ne kadar eder?
+300'den (inanmayanlar tradelere bakabilir ) fazla satış yaptım,ortalama fiyat aralığı da 80-150 arasıydı.