Uykulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar. Yakın zamanda bir site aracılığıyla giyim üzerine satış yapacağım internet üzerinden.
Vergi kısmında şahıs şirketi vergi beyanı gibi şeyleri kafamda oturttum fakat fatura kesme işini öğrenmek istiyorum.
Ben müşterilerin faturalarını nasıl kesebilirim? E-fatura var sanırım bunu ücretsiz bir şekilde nasıl kesiyoruz nasıl yapılıyor?
Sanırım Gelir İdaresi Başkanlığı'nın sitesinde portal kısmında fatura kesme kısmı varmış ama aylık 500 faturayla sınırlıymış.
Sizin bilginiz varsa lütfen bu konuda yardımcı olabilir misiniz, önem taşıyor. Teşekkür ederim.

Merhaba , Fatura kesme işi en basiti, GİB sisteminden her türlü müşterine fatura kesebilirsin. Aylık 500 diye bir sınır yok. Bu konularda aklına takılan tüm soruları sorabilirsin profilimde wp numaram var.