ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hetzner kaçak göçek iş olmaz.Abuse önemlidir.DDdos çok iyi değildir.Eğer kafam gözüm ağrımasın dersen ovh seçmen lazım.Ovh hem başlangıç hemde üst düzey için paketleri var.Hetzner seviyorum ama işte şu abuse olayları ve dediktede subnet kurma işi olmasa birde ip kurulum fiyatlarını biraz daha düşürseler süper olur.
websitelerinde spam veya illegal hiç bir şey olmasa da abuse sorunu yaşar mıyız?