Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türk firmalarının düzenli zam yapmasına sebeb, ben de hetzner den sanal sunucu kiraladım. 4-5 aydır kafam rahat hem zam gelmiyor. hem de hizmet stabil performans daha iyi.
kurulumu nasıl yaptınız hocam, zor mu?