Konu
Hetznere geçmeyi düşünüyorum, ancak...
23-11-2023, 09:16:17
#13
Oxsigen
türk firmalarının düzenli zam yapmasına sebeb, ben de hetzner den sanal sunucu kiraladım. 4-5 aydır kafam rahat hem zam gelmiyor. hem de hizmet stabil performans daha iyi.