Merhabalar, hayırlı sabahlar.

3 Yıl önce üniversitesi öğrencisi olmaya çalışırken girdiğim forumda, yüzlerce insan tanıdım çok güzel paralar kazandım. Bir çok iş yaptım bir çok şikayet konusu açtım ve haliyle bana da açıldı tabi.. Ha bu arada.. çok fazla dost edindim.. Geriye dönüp bakıyorum da 3 yıl olmasına rağmen sanki 30 yılmış gibi geliyor.. zamanı biraz geriye sarmak istedim.. yaş 25 bence yolu yarıladık umarım bir 5-10 yıl sonra da eskilere özlem konusu açmak nasip olur..

Eee siz neler yaptınız bu forumda bakalım? Biraz sohbet edelim.. herkese hayırlı sabahlar tekrardan.