TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu okumanızı isterim hocam
https://www.r10.net/off-topic/385144...manliktir.html

Uğraşıp R10'da E-Book satabilirsiniz
baya kötüymüş ama ben ingilizce içerik çekicem büyük bir artısı olur diye düşünüyorum.