teknotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba! mükemmel yorumlarınız ve güzel fikirleriniz için çok teşekkür ederim öncelikle. :') Bu düşünceli yaklaşımınız beni çok mutlu etti gerçekten.

Elbette! fikirlerinizi notlarıma kayıt ettim, hepsi çok efektif fikirler gerçekten.

Script için yeni planlarımız; 1) İlişkilendirme 2) Shopier, paytr ödeme yöntemleri ile fatura ödeme. 3) Fatura entegrasonu 4) GSM Entegrasyonu 5) Başlangıç arayüzü.



Biz teşekkür ederiz Emir bey her zaman :')
Başarılar dilerim. İnşallah uzun süreli ve kararlı bir proje geliştirirsiniz.
Bu yaptığınız geliştirmelerden, scripti satın alan kişiler ücretsiz ve otomatik olarak kullanabilecek mi?