Başlığı görünce o günlere gittim. Det, şu anda popüler olan autotune muhabbetini 2014 yıllarında kullanıyordu ve gayet de başarılıydı. Hala dinleyen olmasına sevindim. Wtf serisi vazgeçilmezim, belli aralıklarla dinlerim.