Büyük ihtimalle bir şey çıkmayacaktır dediğiniz gibi lakin bu şahıs savcı veya hakim karşısına çıkmazsa bunu yapmaya devam edecek.
Ben tartışmak da istemiyorum, haklı iken haksız duruma düşmek te var işin içinde.
İşin içinden sıyrılsa dahi hatasını anlaması ve bizim adımızın temize çıkması gerekiyor.
Güttüğümüz amaç budur hocam.
Savcı hakşm karşısına da çıkmaz. Savcı takipsizlik verir şikayetinizin ardından. Ama bir avukata danışarak en azından ifadeye çağrılacak bir şikayet oluşturabilirsiniz belki.